onsdag 26 november 2008

Snart smäller det!

Om exakt en vecka kommer Lollo & Erövrarna ta revansch! Ett litet antal,väl utvalda, fans har fått kvala in till laget. Därmed finns det ingen återvändo till vad som kommer att åstadkommas. Vi kommer helt enkelt att rock loss på quizet på MFTM @ KGB nästa onsdag. Kanske ska jag mer korrekt säga att vi kommer Syntha Loss - Utan Återvändo!

Därmed vill jag tipsa lite: När jag var på denna eminenta synthklubb första gången en varm sommaronsdag för några år sedan kändes det lite som att hitta hem. Där språkade jag med trevliga människor som dessutom har ett bra band. De kommer nu med nytt, så gillar du när det synth-svänger så kan jag med glädje tipsa om Lip Service!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är ledsen Lina, men Zeigeist förstörde låten totalt. Det är nog inte riktigt up my ally så att säga. Men fredagen den tolfte där, jo det är mycket möjligt. Återkom när vi närmar oss.