lördag 8 november 2008

Lyx i kosmos

Jag ligger i fas med kosmos...nåt är det i alla fall. Allt har liksom kommit till mig på ett alldeles fascinerande sätt den senaste tiden. För att nämna något; jag kände att det blivit lite för lite kulturidkande den senaste tiden. Vips så dyker ett samtal om Bloomsburygruppen upp, ytterst trevligt. Igår sa jag högt att jag längtade efter ett restaurangbesök, idag får jag ett sms om en enkel inbjudan till ikväll. Jag söker fylla mitt liv med musik, äntligen får jag med mig folk till synthquizet i onsdags. Lägg till detta en glädjespridande spelning med Detektivbyrån i torsdags! Det sistnämnda gör på något sätt det hela lite mer komplett. Om denna kväll fullbordas till perfektion genom det eminenta sällskapet eller allmänt återtagande av Debaser Slussen är en annan fråga att fundera på.

Till sist så bara måste jag tillägga att det faktum att Arvikafestivalen kommer allt närmare är bara ett extra strössel på glasstårtan. Var de här räkmackorna kommer ifrån kan jag bara fråga. Det är kanske min tur nu - vinden har vänt

Inga kommentarer: