fredag 21 november 2008

I mina drömmar

Jag kan inte släppa den här bloggen, den finns till och med i mina drömmar. Efter att ha läst om bloggångest i gårdagens Metro och skällt på mina närmaste vänner som inte läser mina rader,(!!) så följer dessa ord med mig in i natten. Dock var det inte en dröm som rör mig egentligen utan er,de stackars läsare som jag hoppas att jag har. Det var nämligen så att jag hade massa kommentarer till allting här. Ett inlägg hade 10 kommentarer och ett annat 25 stycken!! (Önskedröm?)

För övrigt kan jag tillägga att jag även drömde om en svart mink som grävde gropar överallt och att jag grundligt inspekterade dess tassar för att se om de höll god kvalitet. Det måste ha att göra med den fantastiska lilla päls-cape som jag blev förälskad i igår. Hmmm...jag undrar vart den lilla aktivisten i mig tagit vägen!?!?

10 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser!! självklart love. Förlåt mig min tillfälliga ignorans...heter det ignorans?? eller är dt ett av våra vanliga trick?? att använda det mycket trevligare engelska språket....
LOVE U! å du pälscapen finns förevigad:) på fejjan.

Anonym sa...

Nu

Anonym sa...

har

Anonym sa...

i

Anonym sa...

alla

Anonym sa...

fall

Anonym sa...

detta

Anonym sa...

inlägg

Anonym sa...

10

Anonym sa...

kommentarer!