torsdag 6 november 2008

Kulturmöten och nörderi

Onsdagskvällen spenderades i nörderiets tecken - jag var på synthquiz! Äntligen vill jag säga. Jag har nog tjatat om att komma iväg på det där stället i säkert 1½ år. Nu tog jag mig i kragen, drog med två damer till eminent sällskap, köpte mig en butelj i baren och satte mig för att klura. Låt mig säga så här...Lollo & Erövrarna kom inte sist...

Men nu har vi rekat hur det går till. Det visade sig att jag kan en bråkdel så mycket elektronika som jag trodde, saknade min gamla nörd-vänner men hade riktigt roligt! Vi har redan börjat samla ihop till ett större och bättre lag, för om fyra veckor kommer Erövrarna att inta nya områden. Kan du nåt om Blutengel, Pluxus och annat plink så ses vi på KGB den 3 december.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, där kan jag tyvärr inte bidra. Säg till om en Kylie-quizz dyker upp.

Nu har jag tagit en titt på din blogg och jag gillar sällskapet! Jag har tom lagt till dig i mina länkar. Så nu är vi bloggkompisar. Hur nördigt är inte det på en skala!?