onsdag 27 januari 2010

KB, assassin

Jag har alltid avskytt alla former av kedjebrev. Jag har svarat på ett mejl av den formen i hela mitt liv. Har förvisso skickat vidare en bokkedja som inte blev så mycket av. Mina vänner hade uppenbarligen samma inställning som jag då endast en förde detta vidare vilket resulterade i att jag erhöll endast en bok, en god sådan förvisso.

Dagens form av kedjebrev verkar vara att skicka vidare statusar på Facebook. Jag har vägrat dem med. Idag kom tillfället som bröt mönstret. Det var lite roligare än andra former.

"Vem blir du om du har ditt andra förnamn, din mammas flicknamn och det favorityrke du hade som barn? Svara och kopiera i din egen status."

Låt mig få presenter mitt alterego: Kristina Bengtsson, lönnmördare.
Kan ju tilläggas att jag såg Nikita lite för många gånger som 10-åring.

Inga kommentarer: