söndag 17 januari 2010

För att vara norsk

Norsk zombiefilm var bra....för att vara en norsk zombiefilm. Cred ska de ha för att de använde norsk musik praktiskt taget genom hela filmen. Hade filmen gjorts i Sverige hade säkerligen Marilyn Manson varit mannen för dagen. Dessutom var nazistzombisarna (säger man så?) var riktigt snygga. Dessutom bättre än övriga skådespelarinsatser som emellanåt låg snäppet över en p-skådis. Det är ändå värt att se den, Död snö det vill säga.

Jag hade nån tanke om att jag skulle redogöra för min vecka, det verkar som om det här närmar sig en gång i veckan-blog. Men jag vet inte om jag ids. Det blir aldrig som om man tänkt sig. Jag sätter bara inte igång datorn när jag kommer hem från jobbet. Så nu sitter jag här, söndag eftermiddag och allt. Det enda jag kommer på är att jag sett en zombiefilm. Jag kanske ska bli en bättre människa...så småningom.

Inga kommentarer: