måndag 4 januari 2010

Det där med nytt år

Emellanåt är den här bloggen en av de mest inaktiva i mannaminne. Denna gång får jag skylla på posten. Eller på Jesus. Min frånvaro har hur som inte varit frivillig. Alla dessa röda dagar gjorde att jag fick vänta väldans länge på puk-koden till internet efter att min man helt plötsligt fått för sig att vi hade nån kod jag aldrig hört talas om till vårt internet. Jag ska bli bättre. Det kanske ska bli en del i mitt mer egocentrerade år 2010. Mer saker som är roliga och som jag mår bra av och mindre...tv...eller andra menlösa saker som ag envisas med att göra. Dock försvarar jag mitt sudoku-beroende med att det de facto håller hjärnan i trim och jag närmar ju mig 30.

Till min glädje så frågade en kär vän samt en av mina kusiner efter min blogg. Jag som trodde att jag mest satt och knappade ner det här för min egen skull. OK, jag har ju en och annan kommentar=) Så för att göra det hela lite bättre ska jag på något sätt, jag vet inte hur, så till att jag kan skicka bilder direkt från mobilen till bloggen. Mobilhelvetes envisas ju med att skicka bilderna jag tar till nån blogg som typ heter 3456kpapa. Vem vill läsa en blogg som heter så?

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid trogen läsare! :-) Kram // Anna