fredag 24 april 2009

Pepp!

Jag är snabb att tänka att det inte händer något i mitt liv. Det är säkerligen något de flesta gör. Men så är det. Jag har haft en och annan släng av lättare eller lite tyngre vårdepression. Detta får inte upprepas och själv är bäste dräng! Jag åberopar optimism. Jag tittar således i min kalender och kommer på att det är ju inte så dött som vid första tanken. Jag trivs ju faktiskt på mitt jobb. Jag har varit på urtrevligt hemma hos-möte med vin och potatisgratäng. Jag har varit på en intervju, för ett tillfälligt jobb förvisso men ett roligt sådant. Jag hade en dag i solen med min man, långprommenad och lunch. Inom kort så kommer det inflyttningsfest, visning av lägenhet som jag inte kommer att ta men det är alltid roligt att reka (och snoka hos andra). Ikväll är det middag, vin och klämma på Tant Alexandras gravidmage. Det är helt enkelt bra mycket roligt på gång!

Till detta kommer att jag ska inleda balkongprojekt 2009. Jag återkommer.

Inga kommentarer: