söndag 18 oktober 2009

När man ska vara vaken upptäcker man

Det har minst sagt varit en galen arbetsvecka. Har rättat 50 prov, fått 22 nya, planerat ett nytt moment hela perioden fram till jul, jobbat helg och lite mer där till. Dessutom arbetade jag idag lätt bakis efter 3 ,5 timmars sömn. Arbetsdagen idag var dessutom en med en lätt touch of hell.

Nu kämpar jag för att hålla mig vaken ett par timmar till så att jag kan lägga mig tidigt. Tack och lov för bra tv-program i kultruprettots tecken - först Sverige! sedan Veckans konsert med Oddjob. Jag gjorde i förstnämnda program precis en fin upptäck som jag vill dela med mig. En skön man från Kiruna - Anton Björkenvall. Jag har sagt det förut, jag säger det igen - det finns mycket bra svensk musik just nu. Lyssna och njut!

Inga kommentarer: