tisdag 7 juli 2009

Uppdatering I

Hela jag har liksom tagit semester, så ock denna sida. Jag har kämpat med att få lite färg på min vita lekamen. Det har väl gått sådär får jag säga. Jag har ju så jäsikens trögstartat i det här avseendet. Men rackarns vad gött det har varit! Jag har typ sovit, läst och ätit gott. Det enda man behöver här i livet.

Har vart lite kulturell också. Fick efter flera dagars förkylning, och därmed mest tid i soffan, med min man ut till Birka. Det var gräs gräs och lite mer gräs. Kan man sammanfattade det hela. Men ändå lite kittlande i historienerven att stora delar av den gamla stadsmuren finns kvar och få berättat vad man hittat där. Tips om du åker dit: smörj pannan med hög solskyddsfaktor. Lite diplomatiskt kan jag väl säga att jag veckan efter tackade min frisör att jag har lugg.

Framförallt var jag tacksam dagen efter Birka då vi var på ett fantastiskt bryggbröllop ute i Skärgården. Jag grät som en gammal tant. D fick trolla fram servetter till mig från kavajfickan. Jag måste ju även tillägga att vi var sjukt snygga då vi matchade. Jag i min klänning med rosa rosor och han med rosa fluga. Snygga så det förslog var vi!

Inga kommentarer: