tisdag 8 december 2009

Ja ä intä bitter

Det smakar lite illa i munnen - jag har precis sett på romantiskt dravel. Jag kan inte identifiera mig i "flicka söker lycka hittar pojke finner kärlek"-filmer. Jag vill jag bara slå hårt på tvapparaten och skrika: Det funkar inte så!! Skaffa lite ryggrad och bete dig inte som nån kärlekskrank jäntunge. Jag förstår inte att romcom-genren är så stor. Jag kan då inte komma på en enda film av detta slag som jag tyckt vart bra. Det kommer således heller aldrig hända. Ska vara om jag sitter bitter på ålderns höst och tycker att det är bra fint med oskyldig tonårskärlek, men än så länge smakar det bara lite kräks i munnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast man måste älska "The Holiday". plötsligt förstod jag vad du menade. Jude law. Inte kräks i munnen.

Puss och god jul min älskade KP /Kakan