fredag 16 januari 2009

Saida sökes!

jag ämnar beklaga mig lite grann. Det är inte roligt att flytta!!!!! Jag hittar nämligen inte min Mp3-spelare. Det gör mitt pendlarliv så tyst...inte ett dugg roande. Dessutom så har jag förlagt en liten låda men en router i som ska skickas tillbaka till sin rättmätiga ägare. Insikten att jag eventuellt måste packa om de fem kartonger jag gjort i ordning för källarförvaring kryper allt närmare. Jag attraheras icke av tanken! ICKE!

Ingen som har en gnutta av Saidas kunskaper i sig som kan berätta för mig var router-åbäket gömmer sig? Till detta så söker jag någon som (gratis så klart) kan komma och förbarma sig över målningen i den nya lägenheten - det är inte kul att måla en vägg i taget o flytta runt möbler kan jag säga! Så nu har jag beklagat mig så det räcker! Roligt är att jag ska på middag ikväll och fest imorgon. Det ser ut att bli en bra helg helt enkelt...

1 kommentar:

Anders Wallner sa...

Jag har samma känslor för min bortsprungna telefon...