tisdag 13 januari 2009

Det var då..

Dessa rader skulle ha skrivits för sisådär 13-14 dagar sedan men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Jag skulle sammanfatta 2008 med så vackra rader. Tiden gick och inga tangenter rördes så jag gör det helt enkelt som jag brukar - snabbt och kortfattat så har jag det gjort i alla fall. Så håll i dig.
Nyår på hög nivå i Innsbruck, plugg på hög nivå - gammalt såväl som engelska på c-nivå, byte av kombo, plugg och jobbstress, ångest inför framtiden vilket leder till djupa tankar, idén och planering att flytta utomlands, konserter, jobbsök,sommaren kommer, blir glad igen, pridejobb som pressekreterare - roligt men fascinerande sömnlöst, slutar i jouren, får ett "riktigt" jobb, dejtande, plugg, fest med nya människor, pirr i magen, jobb i överflöd, dejtande, kärlek, vit jul, nyår med massa god mat och dans, flytt.
Det var nog allt. Slutsatsen blir ändå ett att det varit ett ljust år - för det var ju så det slutade därmed det jag vill minnas!

Inga kommentarer: